Vobis Opole Neonet i Nysa, Kluczbork markety

Potęga upozorowania

Potęga upozorowania

Post by relatedRelated post

Potęga upozorowania

Upozowanie to sposób, w jaki chcesz, by najlepsi potencjalni konsumenci widzieli twą firmę, twój produkt, czy też usługę. Innymi słowy, upozowanie pozwala ci kontrolować, jakie wyobrażenia ukształtuje sobie konsument na temat twego przedsiębiorstwa. Brzmi to bardzo poważnie? Oczywiście, że tak. Upozowanie, którego użyjesz będzie bowiem miało kapitalne znaczenie dla sukcesu twych poczynań w marketingu i w reklamie. Oto przykład, jak upozowanie działa w praktyce. Dwaj kupcy sprzedający naturalne kosmetyki wydzierżawili lokale na sklep w tym samym centrum handlowym – troszkę zbyt blisko siebie, żeby czuć się swobodnie. W jaki sposób ze sobą konkurowali? Jak każdy z nich mógł odnieść w tych warunkach sukces? Zanim obydwa sklepy zaczęły jakąkolwiek reklamę, wypracowały wyraziste upozowanie dla swoich produktów. Pierwszy sklep podkreślał swą ogólnokrajową reputację w dziedzinie mody. Drugi zaś na czoło wybił informacje o lokalnym pochodzeniu składników swoich produktów. W momencie gdy oba sklepy zaczęły się reklamować, ich klienci zrozumieli, na czym polega unikalny charakter każdego z nich. Klientów sklepu o ogólnopolskim zasięgu intrygowała wysoka klasa sprzedawanych tam produktów. Upozowanie nie powinno opisywać, czym zajmuje się twoja firma, ani wyliczać cech oferowanego.

Podobne wpisy o gospodarce:

Potęga upozorowania
1 vote, 3.00 avg. rating (67% score)
About